Direktlänk till inlägg 8 april 2009

8 april

Av emelie - 8 april 2009 11:25

-



allting är en enda röra just nu, jag vet inte någonting längre.,

man trodde en sak och fick något helt annat kastat i ansiktet, jag är så besviken och ledsen just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

jag tycker att det fortfarande finns hopp, men det suddade du ut för mig ganska snabbt.. vet inte vad jag ska göra om jag inte får som jag vill.

känns som att då kommer livet att gå under., alla planer som fanns, alla drömmar, allt det är förstört nu., spelar ingen roll vad jag vill längre för det är bara en piss i mississippi för dig., kanske var dumt av mig att säga vad jag kände när du inte var ärlig mot mig och sa vad du tyckte.,



tillsammans är vi starka,! du & jag,

jag vet det !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 7 juli 2009 23:31

    vill bara säga att jag blir glad av att prata med dig :) ...

Av emelie - 6 juli 2009 23:22

godkväll,     ojoj vad längesen jag skrev nåt i bloggen :p haha, det blir ju lätt så nu när det har varit student och fin väder och så har man jobbat så mkt med. man hinner inte med att sitta vid datan., kanske lika bra det.   just nu sitter jag nere...

Av emelie - 13 april 2009 15:42

hej hej hej,     idag har det varit strålande sol. det gillar vi :) har varit på promenad med mamma och sedan har jag suttit ute i solen hela dan., det har varit så skönt med lite sommar känsla :) jobbade igår när de var bra väder, så jag var nöjd nu...

Av emelie - 12 april 2009 20:19

-     It's not always easy,And sometimes life can be deceiving, I'll tell you one thing, its always better when we're together.     - ...

Av emelie - 10 april 2009 23:10

godkväll,     igår hade jag en väldigt trevlig kväll med mina vänner. började hemma hos vickis med förfest men guitar hero, en massa sång och dans. senare på kvällen skjutsade håkan in oss till stan där vi landade på Oscar's.stog i kö där ett bra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards